Gorillasports.sk

Najčastejšie otázky a odpovede

Tu nájdete najčastejšie otázky našich zákazníkov.

Je nutné sa pri objednávaní tovaru registrovať?
+

Nie, pre nakupovanie sa nemusíte registrovať. Možnosť registrácie pre zákazníkov ale poskytujeme. Registrácia Vám prinesie mnoho výhod - výpis všetkých objednávok, reklamácií, pri objednaní tovaru už budete mať prednastavené fakturačné a doručovacie údaje.

Ako odosielate tovar a kedy mi príde?
+

Tovar odosielame po naskladnení všetkých produktov v objednávke. V prípade produktov skladom expedujeme najčastejšie druhý deň od objednania.

Ak v nákupnom košíku zvolíte Slovenskú poštu, doba doručenia sa pohybuje od 5 do 7 pracovných dní od expedície. Spoločnosť Toptrans prepravuje nadrozmerné zásielky (napr. multifunkčné posilňovacie veže) a doručuje do 3 pracovných dní od expedície. O odoslaní tovaru budete vždy informovaný na e-mail zadaný v objednávke. Platbu je nutné vykonať vždy v Eurách – buď na náš slovenský účet alebo priamo pri prevzatí zásielky, ak sa jedná o platbu na dobierku. Platba na dobierku je možná jedine pri Slovenskej pošte.

Je možné zaslať tovar aj do inej krajiny?
+

Áno. Tovar je možné zaslať do Českej republiky, Maďarska a Bulharska.

Je možné si tovar niekde prehliadnuť?
+

Tovar je možné si prehliadnuť na našom výdajnom mieste v Karlových Varoch (iba na základe objednávky a predchádzajúcej dohody), ale nejedná sa o predvádzaciu miestnosť, tzn. tovar tu nie je vystavený. Z toho dôvodu odporúčame tovar objednať a ak Vám nebude vyhovovať, je možné ho do 14 dní vrátiť. Vrátenie do 14 dní platí aj v prípade osobných odberov.

Ešte mi neprišlo potvrdenie objednávky na e-mail.
+

Je možné, že potvrdzovací e-mail spadol do spamu (prosím, skontrolujte si spam vo Vašej schránke) alebo je nesprávne zadaný Váš e-mail v objednávke. Prosím, kontaktujte našu zákaznícku linku na telefónnom čísle +421 950 538 940, operátorka Vám pomôže.

V zásielke nebola faktúra?
+

Faktúra je súčasťou e-mailu o dokončení objednávky, rovnako ako číslo zásielky dopravcu, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať. Faktúra obsahuje elektronický podpis aj pečiatku, a je teda právoplatná aj pre účely účtovníctva.

Ako si mám tovar vyzdvihnúť na pošte, ak nemám auto a nemôžem uniesť ťažký balík (poštár raz zazvonil, a potom zanechal lístok)?
+

Odporúčame zatelefonovať na Vašu dodaciu poštu a požiadať o opätovné doručenie zásielky. Slovenská pošta je povinná Vám zásielku priviezť ešte raz.

Je možné zakúpiť tovar aj na splátky?
+

Nie, bohužiaľ, túto službu neponúkame

Ako dlho platí záruka na tovar?
+

Záruku na tovar poskytujeme podľa zákona v trvaní 2 rokov, na tovar zakúpený pre podnikateľské účely je táto záruka podľa zákona skrátená na 1 rok (zadaním IČ alebo DIČ do objednávky sa objednávka špecifikuje ako podnikateľská).

Je možné sobotné doručenie?
+

Bohužiaľ, ani jeden z našich dopravcov sobotné doručenie neumožňuje.

Je možné nechať si objednaný tovar zaslať k určitému datu?
+

Áno, zásielku Vám môžeme zaslať k určitému datu, ale iba v dobe do 7 dní od objednania tovaru. Ak si želáte zásielku zaslať neskôr, je nutné, aby platba prebehla vopred.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bol doručený nefunkčný tovar? Potrebujem tovar vrátiť alebo reklamovať.
+

Najskôr vyplňte reklamačný formulár. V prípade, že Vás k tomu vyzve reklamačné oddelenie alebo odstupujete od zmluvy, nám tovar zašlite na adresu Kokiska s. r. o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 36301 Ostrov, Česká republika.

Zásielku nikdy nezasielajte na dobierku! Takto odoslané zásielky nebudú prevzaté.

Načítanie
Načítam...